Hayatını düzene sokmak

Hayatı düzene sokmak

 Ölçü ve kalite bu iki kelimeyi iyi anlamalıyız bu iki kelimeyi hayatımızın her alanına koymalıyız Ölçülü olmak ölçüyü tutturmak kıvamın da yaşamak hayatta herşeyin bir yeri zamanı ve ölçüsü vardır tüm zamanını çalışarak geçiren bir insan mutlu olamaz mesela yada tüm zamanını boş boş geçiren bir insan anlık mutlu olabilir ama maalesef uzun vadede o da mutlu olamaz her ikisinin hayatında da her zaman bir eksik bir boşluk olur sadece çalışmak konusunda değil konuşurken, susarken, gülerken, samimiyet kurarken oyun oynarken.... hep ölçü zor birşey istemiyorum hiç birşeyi yapmayın demiyorum ben size yaşayın elinizden geldiği kadar içinizden geldiği gibi ama yeri geldiği zaman içinizde ki sorumluluk sahibi insanı ön plana çıkarabilin ve kaliteli yaşayın kaliteli arkadaşlıklar kurun eğlenecek misiniz en iyi siz eğlenin "adam eğlenmesini biliyor" desinler ders mi çalışacaksın kaliteli çalış alışveriş mi yapacaksın kaliteli yap az yap ama kaliteli yap kalite her zaman pahalı olan değildir bu yanlışa düşmeyelim kesinlikle, çoğumuzun dolabın da en az 7-8 tane pantolonu vardır 3 tane olsun ama kaliteli olsun cebinden çıkan para da aynı kalır yemek mi yiyeceksin en pahalı yerler de ye demiyorum ilk kural devreye giriyor burda zaten ikisini bir ara da yaşamak lazım ölçü ve kalite ama kalitelisini ye damak tadın olsun mesela çikolatayı çok mu seviyorsun tutma kendini ye bir defa geliyorsun bu dünya ya ama ölçülü ol gidip de marketten ambalajlı gıda boyası ve tatlandırıcı alma kendini hafta da bir defa yada 2 hafta da ödüllendir en kaliteli çikolata isvecte mi üretiliyor aradığın zaman Türkiyede de bu çikolatalardan bulabilirsin marketler de git ondan al birtane önceki yediklerinin çikolata olmadığını anlarsın makyaja ya da sigaraya verdiğin paranın yanın da o çikolataya verdiğin para hiç birşey zaten bahaneler üretmeyelim kaliteli yaşamak için çok paramız olmasına gerek yok zaten vasat bir hayat yaşamak için de o parayı harcıyoruz benim prensibim bu dolabım da çok az eşya var ama hepsi de kaileteli, markaların en pahalı kıyafetleri demiyorum bak kaliteli aynı pantolonu 1 hafta giysem bile o hep ütülü ve temiz olur çünkü kaliteli yaşamayı seviyorum elim yüzüm dişlerim temiz olur ayakkabımı hergün değiştirmem ama hergün silerim ben en önemlisi kendimi önemsiyorum kendime saygım var lafı çok fazla uzatmaya gerek yok ben birkaç örnek verdim siz bunu hayatınızın her alanına yansıtın eğer ölçü ve kalite kavramlarını anlar ve yaşarsanız hayatınızdaki birçok şey düzelecek sizin kendinize saygınız olursa insanların da size saygısı olacaktır çok sevdiğim bir sözle bitirmek istiyorum.
 "Eğer sizden sokakları süpürmeniz istenirse, Michelangelo’nun resim yaptığı, Beethoven’in beste yaptığı veya Shakespeare’in şiir yazdığı gibi süpürün. O kadar güzel süpürün ki gökteki ve yerdeki herkes durup ’Burada işini çok iyi yapan, dünyanın en iyi çöpçüsü yaşıyormuş’ desin.” Martin Luther King

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adnan Oktar cemaati

Sömestr (yarıyıl) tatilinde yapılacaklar

Şeyh Said İsyanı